לא מצליח להירדם ? כאבים חזקים בשיניים ? הכדורים לא עוזרים ? נפיחות ?

חוסר אונים ? הכתר זז ? הסתימה נשברה ? דימום ?

כאבים בשיניים מעירים בלילה ולא נותנים מנוחה , משכך כאבים כבר לא עוזר ?

עזרה ראשונה איכותית ברפואת שיניים חירום קשה להשיג

רוב המרפאות נסגרות בערב ולא זמינות לרפואת שיניים דחופה . מה קורה בזמן אמת שהכאב מכה בנו חזק באמצע הלילה , בשבת או בחג ? והרופא הקבוע שלנו אינו זמין

אז מה עושים ???

התשובה לכך היא פנייה למרפאת שיניים המטפלת ברפואת שיניים דחופה.

מרפאת השיניים של ד"ר אסף שלי נותנת מענה עזרה ראשונה וטיפול לכל הסובלים מכאבים בכל זמן , המרפאה אמינה ומקצועית פועלת 24 שעות ביממה נותנת מענה למגוון טיפולי שיניים .

להלן מקרים שצריכים להדליק  נורת אזהרה ! ויש לפנות בדחיפות לרופא שיניים  חירום ולעזרה ראשונה במרפאת שיניים :

- במקרה של חבלה לשיניים כתוצאה מטראומה

- שן שבורה שפתוחה  לחלל הפה

- שבר בשן קדמית או נפילת כתר קדמי

- סדק בשן

- דלקת חניכיים

- כאבים מאזור שן הבינה

- כאבים בלתי פוסקים לאחר טיפולי שיניים

- קושי בפתיחת הפה וכאבים באזור מפרק הלסת

- דימום בחלל הפה

- כאבים חזקים לאחר טיפול שורש

- נפיחות בחלל הפה

- כל סימן חריג בחלל הפה שמעלה שאלות

יש לשים דגש כי במצב של חבלה או טראומה לשיניים יש חשיבות להגיע לטיפול מידי במרפאת שיניים חירום לא משנה באיזה שעה או יום כי הזמן שעובר קריטי לעתיד השן והטיפול העתידי . לא להמתין ,להתקשר מיד לרופא שיניים חירום

אם אתם זקוקים לטיפול שיניים חירום או מענה של רופא שיניים תורן יש לוודא כי המרפאה אותה אתם בוחרים זמינה 24 שעות וערוכה לטיפול במצבי חירום עם דגש על מתן שירות נאות ,סובלני ומקצועי.

רופא השיניים התורן יבדוק את המטופל ,יבצע צילומי שיניים במקום ,בהתאם לבדיקה קלינית ורנטגנית תינתן אבחנה מדויקת למצבו ,בהתאם המטופל יקבל את הטיפול הנכון עבורו . במידת הצורך יינתן מרשם לאנטיביוטיקה או משכך כאבים מתאים לפי שיקול הרופא. הדגש בטיפול יהיה על השכחת הכאבים בשיניים או בחלל הפה כך שהמטופל יכול להמשיך בשגרת חייו חשוב לציין שלאחר מתן העזרה הראשונה בשיניים צוות המרפאה מתקשר עם המטופל ומזמין אותו לביקורת מסודרת כדי לוודא שהכאב חלף והטיפול הצליח.

לאחר שהכאב חלף , ניתן לבנות תוכנית טיפול אישית המתאימה לצורכי המטופל בדגש להגיע לבריאות הפה והשיניים ,כך שלא יגיע למצבים אלו בעתיד.

סיבה נפוצה שגורמת לאנשים להגיע למצב חירום בשיניים

"דנטופוביה"

פחד מוגזם ולא רציונלי מרופא שינים וטיפולים במסגרת רפואת שיניים , נגרמות לרוב בעקבות חוויות עבר שליליות.

עשרים אחוז מהישראלים סובלים מחרדות דנטליות שמונעות מהם להגיע לטיפול או שמגיעים לרופא שיניים רק במצבי קיצון חלק מהם אפילו מתעלפים למשמע הרעיון להגיע למרפאת שיניים.

חרדות מטיפול שיניים עלולים להוביל למצב דנטלי בלתי הפיך ולכן יש עדיפות להגיע לרופא שיניים מקצועי ,מיומן וסבלני שמסביר את המצב הרפואי במפורט כך שהמטופל מבין את מצבו וכן את הטיפול הדרוש לו. רופא שיניים חירום צריך לבנות מערכת אמון עם מטופל שכזה וללכת אתו יד ביד עד לטיפול הנכון עבורו ובכך הטיפול יהיה קל יותר ומפחיד פחות. עוד נקודה חשובה, על המרפאה והצוות לשדר נעימות, רוגע וביטחון ובכך להוסיף לתחושת הביטחון הכללית של המטופל, כיום ברפואת שיניים מודרנית ומתוחכמת ניתן שימוש על ידי תכשירים או תרופות שגורמות להנעים למטופל את החוויה במרפאת שיניים בכדי להקל על המכאובים בצורה מהירה ומקצועית , במיוחד ברפואת שיניים חירום יש לתת דגש לטיפול נכון , קליני ותרופתי

מרפאתנו מאוישת ברופאים בוגרי הארץ,  ונותנת שירות  ברפואת שיניים חירום איכותית ויעילה בתאום מראש.

מוקד עזרה ראשונה טלפוני זמין 24 שעות בשפה העברית רוסית ואנגלית , לשאלות והסברים של מתרפאים כולל שבתות וחגים.

(מרפאת השיניים שלנו ממוקמת בראשון לציון מרכז, יש גישה לנכים וחניה חופשית )

רופא שיניים חירום